Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Hej!

Av fatime - 12 januari 2010 00:53

 nu bloggar jag för första gången i mitt liv gud va roligt.  man har ju set alla som bloggar ja tycker de är jätte intresant att läsa andras blogg man lär sig nått å får reda på ett och annat.  aja men nu vet ja inte dircket hur ja ska börja blogga men de kommer nog flytta på till slut. hoppas ja!

min dag börja med att S ringer mig kl 11,00 å frågar vad jag gör? vad gör man när man inte jobbar länge hehe jo man ligger nog å sover den tiden lr ja gjorde inte de innan såg jag  på våra bästa år denna tid men nu pallar ja inte gå upp har blivit lat. men ialla fall så jag å S snacka med varand en stund sen somna jag om igen och vakna kl 13,10 oj inte bra så gick upp satte på kafe å ringde en vän och tjöta lite sen så fick ja ta å städa. sen vid 3 träffa jag S  han hade köpt 2 st tårt bitar till mig :D en chocklad och en med vit chocklad med frukt men den vart inte så jätte god gilla mer den andra. efter de va vi hemma en stund sen bestämde vi oss för att gå och hälsa på S mamma och pappa men när vi kom dit var dom inte hem så vi åkte till netto och där hitta ja 4 st jätte fina blommor kommer bilder på de sen. sen har de inte hänt så mkt ida bara vart hemma och kollat på film å jusste vi hyrde en film ida jätte bra var den  Månprinsessan heter den å de är en typist barn film haha aa de var jag som valde film.

ne nu ska jag sova hörs imon


// F









 
 
kristina faussou

kristina faussou

12 januari 2010 22:43

jasså bloggar du ... men lycka till med den då

http://miss_faussou.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fatime - 23 februari 2010 12:20


har den gulligaste hunden i hela värden :)  

Av fatime - 17 februari 2010 12:00

döööh alla som komenerar att ja aldrig bloggar  knip igen för ja har fan inte tid hela jävla tiden!!! har en valp som ja måste ha koll på 24/7  och om ja inte bloggar va fan bryr ni er om det!! så lägg ner skiten ok för ja bloggar när jag vill de är ...

Av fatime - 30 januari 2010 18:16

förlåt att ja ej har bloggat nått men min data hade gått sönder så jag kunde inte komma in på datan nått. men nu har ja köpt en ny :) så nu ska ja ta tag i bloggandet. hur som hällst denna veckan har vart helt upp och ned  vissa dagar har gått så jäv...

Av fatime - 21 januari 2010 16:49


nu sitter ja hos min älskling vid datan fast han ligger och sover så söt medans ja lagar lite mat till han och städar lite :) ialla fal så ska vi på kalas ida om drygt en timma hans store bror fyller 30 år ida så de blir att gå ditt och äta tårta mum...

Av fatime - 20 januari 2010 11:58

sorry att ja ej har bloggat nått så mkt dena veckan men de är så mkt som har hänt.lite familje saker. men ja lovar att ja ska blogga så mkt som möjligt. men i alla fall nu sitter man ny vaken men kaffe i handen hehe . a jusste ja slinga håret igår ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards